Læskedrikken Sunjoy går i luften med et nyt kampagneunivers, der er en pastiche over gamle sengekantsfilm.
Det nye univers skal positionere frugtdrikken som den frække dreng i klassen, der skiller sig ud i en tid med økologisk, friskpresset juice, det oplyser reklamebureauet bag, Twenty, i en pressemeddelelse.
I stedet er det en indrømmelse af, at Sunjoy hverken gør dig til et sundere eller bedre menneske, men “derimod lader dig fuldstændigt synke ind i selvforkælelsen og nydelsen”.
“Da vi startede med at se på Sunjoy, kunne vi ikke komme udenom, at produktets design er super retro. Samtidig er Sunjoy en læskedrik til de sukkertrængende, de nydelsessøgende og de “sundhedsafslappede”. Vi blev således hurtigt klar over, at vi ikke ønskede at gøre det mere poleret eller moderne, end det er. I stedet ønskede vi at være tro mod Sunjoy, som en læskedrik i retroklæder, der i den grad lægger op til nydelse,” skriver Twentys kreativ direktør, Farah Dib, i meddelelsen.
Fra CO-RO, fabrikanten bag Sunjoy lyder det:
“Med det nye ironiske og upolerede univers, tager vi afstand fra den perfektion, som ellers kendetegner kategorien, og trækker i stedet på referencer til de sjove 80’ere. Nogle gange får man jo den opfattelse, at alt skal være så perfekt i dag, så vi har brug for at vise, at det er okay at give efter for sine “guilty pleasures” – bare en gang imellem,” skriver Zenia Juul, der er Marketing Director i CO-RO, i pressemeddelelsen.
Universet tapper ind i de gamle erotiske filmscenarier, hvor en ung handyman banker på døren hos en moden kvinde for at tilbyde hende hjælp. Filmen er produceret af Klub Moderne og kan ses herunder:

For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillinger