Mediabureauet Orchestra har pr. 1. juni ansat Mads Løvbjerg som director, programmatic & social. Titlen dækker over, at han står i spidsen for de to teams, der – ham selv inklusive – tæller ni personer. 

Stillingen er nyoprettet med henblik på at ”styrke og videreudvikle vores kompetencer inden for Programmatic og Social”. Det oplyser Signe Waldersdorff Larsen, digital director og partner, i en mail til Markedsføring. Mads Løvbjerg har det overordnede ledelsesansvar for begge områder, og han indgår derfor også i vores ledergruppe.

Mads Løvbjerg har over 10 års erfaring på bureausiden og kommer fra OMD Danmark, hvor han de seneste fem år har været head of social activation. 

Hos Orchestra sker ansættelsen af Mads Løvbjerg ifølge Signe Waldersdorff Larsen som et let i ”en fortsat styrkelse af vores digitale indkøbskompetencer, hvor fokus er på transparens, effekt samt en stærk kobling mellem data, indsigter og eksekvering”.