Mobilselskabet 3 opgraderer sit online salg med ny omfattende satsning på affilliate marketing. Det skal gøre selskabets produkter tilgængelige på kundernes præmisser 24 timer i døgnet
Tilgængelighed på kundernes præmisser skal styrke mobilselskabet 3’s salg. Derfor satser 3 nu på målrettet online-salg. Selskabet har netop indgået en aftale med TradeDoubler,
– Alle kender vores brand, og nu satser vi på målrettet salg, som skal sikres ved at gøre vores produkter let tilgængelige for vores målgrupper. Ved at udnytte affilliate marketing kan vi målrettet fange strøgkunderne på nettet, og dem er der mange af i vores målgruppe, der fortrinsvis omfatter unge i alderen 20-30 år. Ud over at vores kunder er fortrolige med nettet og færdes dagligt i det virtuelle rum, er de også vant til at handle online og på deres præmisser, fortæller Salgsdirektør Peter Krogsgaard fra 3 og fortsætter:
– Vi har valgt en løsning som er rent performance baseret, således at vi kun betaler for eksponering, når et klik resulterer i et faktisk salg. Samtidig udnytter TradeDoublers program de digitale mediers muligheder for effektiv sporing, dvs. vi får et nøjagtigt indblik i præcis, hvor vores salg genereres, og dermed hvor eksponering er mest effektiv. Det kan vi bl.a. bruge til at målrette eventuelle salgs- og marketingkampagner på nettet meget bedre i fremtiden, siger Peter Krogsgaard.