Årets Brøl-juryen under ledelse af kreativ direktør Thomas Hoffmann fra &Co. har netop været samlet for at sætte navn på de cases, der denne gang slipper igennem nåleøjet.
Nomineringerne fordeler sig på 13 virksomheder, og selv om der står Clienti, Konxion og Det nye sort på broderparten så er der også nye navne at finde på listen.
– Vi oplever heldigvis stadig flot opbakning fra de velkendte navne, der har været med – og for manges vedkommende også vundet priser – de foregående fire år, men årets glædelige konstatering er, at vi denne gang har rekordmange nye deltagere, siger Anita Møller fra konkurrencesekretariatet, og tilføjer:
– Mindst et dusin navne har vi ikke set på deltagerlisten tidligere og det lover godt for en konkurrence, der har til formål at dokumentere, at der i en bredt spekter af virksomheder i Nordjylland bliver skabt virkningsfuld, kreativ og veleksekveret markedsføring,
Nye navne med
Blandt de nye navne på shortlisten finder man bl.a. Mixart, GoodiePack, Designwerke, Krogh Andersen, Nibe Festival og Coolshop.
– Vi glæder os over, at der også denne gang er både enkeltmandsvirksomheder, producenter og kunder blandt indsenderne – og nu altså også blandt de nominerede, siger Anita Møller.
Juryen – der består af formand Thomas Hoffmann fra &Co, Niels Heilberg fra Hjaltelin Stahl, Trols Nørlem fra T for Troels, Kirsten Poulsen fra Firstmove og Creative Circle-formanden Dorte Nielsen -har nomineret cases i 21 kategorier under følgende tre overskrifter: Kampagne & Film, Digitalt og Design & Foto, og der uddeles desuden priser til Årets Bureau og Årets Annoncør.
Årets Brøl løber af stablen i DGI-huset Nordkraft i Aalborg fredag den 27. oktober 2017.
Se meget mere om prisfesten på www.åretsbrøl.dk – og se alle årets nominerede her.
B2B Kampagne |
Mixart / Pilebyg |
KONXION / Monier |
|
B2C Kampagne |
Det nye sort / Tech College Aalborg |
Clienti / NT |
|
Corporate Identity |
Det nye sort / Hjørring Bibliotekerne |
Det nye sort / Conzentrate |
|
Corporate Website |
Clienti / Tivoli Friheden |
Clienti / Rumas |
|
Digital Kampagne |
Clienti / Himmerland Forsikring |
Clienti / Viborg Kommune – Bjerringbro |
|
Digital Service |
DiaPhoni / Hirtshals Havn |
GoodiePack / GoodiePack |
|
Emballagedesign |
KONXION / Two Face Brewing |
Designwerke / Nordex Food |
|
Film |
KONXION / KONXION |
Weltklasse / Hjørring Kommune |
Weltklasse / Brønderslev Kommune |
Illustration |
Det nye sort / Aalborg Bibliotekerne |
KONXION / Two Face Brewing |
KONXION / Monier |
Kampagne og Produktwebsite |
Det nye sort / WeArt |
Clienti / Aalborg Renovation |
|
Mini Identity |
Mixart / Pilebyg |
Det nye sort / Trail King |
|
Offentlig Kampagne |
Det nye sort / Aalborg Bibliotekerne |
Clienti / Viborg Kommune – Bjerringbro |
Clienti / Aalborg Renovation |
Outdoor |
Krogh Andersen / Vendsyssel Teater |
Clienti / Aalborg Renovation |
|
Public Relations |
Lange PR / Dyson |
Lange PR / GomSpace |
|
Rebrand Identity |
Clienti / Nordjyske Jernbaner |
Clienti / Seafood Sales |
|
Reklamefilm |
Det nye sort / Himmerland Boligforening |
Clienti / Nordjyllands Trafikselskab |
|
Reklamefotografi |
Clienti / Eniig |
Clienti / Aalborg Renovation |
Lars Horn / Aalborg Teater |
Social Media |
Clienti / Viborg Kommune – Bjerringbro |
|
|
Unikt Designelement |
KONXION / Two Face Brewing |
Det nye sort / Hjørring Bibliotekerne |
|
Unikt Kampagneelement |
Nibe Festival / Nibe Festival |
Clienti / Aalborg Renovation |
|
Webshop/App |
Coolshop / Coolshop |
Clienti / Ro Copenhagen |
|