Adform lancerer nu selskabets til dato største produktlancering: Adform FLOW.

Det oplyses i en pressemeddelelse.

Ifølge meddelelsen er den nye platform ”designet til at gøre det lettere at planlægge, købe og aktivere medieindkøb.”

Adform FLOW

Platformen omfatter:

  • Enkelt og integreret dashboard og brugeroplevelse gennem alle aspekter af en kampagnes workflow og på tværs af alle digitale kanaler
  • SaaS-teknologi, der leverer øget kontrol og fleksibilitet, inkl. en modulopbygget, åben arkitektur sammenkoblet med evnen til at kontrollere udgifter gennem licensbaserede fees
  • First-party identity: Et setup for privacy compliance i en post-cookie verden
  • Medieneutralitet: Ingen medie- eller dataejerskab og derfor ingen interessekonflikter

Kilde: Adform.

Ifølge Adform har den nye platform således det, som marketingprofessionelle har brug for: DSP, DMP, SSP, DCO, ad server i én brugervenlig platform.

Det oplyses videre, at ”platformen er samtidig konfigurerbar, transparent og sikker, hvilket gør det let og enkelt at styre marketingkampagner.”

– Den moderne annoncør eller mediebureau har brug for en løsning, som kan indstilles til deres specifikke behov, siger Adform-CEO Troels Jensen i pressemeddelelsen.

Han fortsætter:

– Med Adform FLOW giver vi transparens, privacy og dataejerskab. Det gør vores kunder i stand til væsentligt at forbedre deres kampagneresultater.

Adform oplyser, at den nye platform giver kunder forbedret kontrol og transparens på tværs af reklameaktiviteter, inklusiv ejerskab af alle data fra deres kampagner.