Metroxpress har indgået et strategisk samarbejde med ConceptCPH .
Det betyder, at mx.dk kommer til at indgå i det annoncenetværk, som ConceptCPH har opbygget.
Med andre ord bliver mx.dk en del af de målgruppe-pakker på desktop og mobil, som ConceptCPH tilbyder. Derudover skal selskabet stå for afvikling og håndtering af de digitale kampagner hos metroxpress, lyder det i en pressemeddelelse.
Metroxpress vil forsat selv tilbyde digitale løsninger til deres kunder, dog primært integrerede produkter som f.eks. sponsorater og content marketing løsninger.
Siden relanceringen i 2013 har mx.dk haft en eksplosiv vækst, og mobilsitet er nu det 7. mest besøgte herhjemme.
– Mx.dk har skabt en fantastisk vækst på alle deres digitale platforme og de har rigtig godt fat i især den unge målgruppe under 30 år. Det er især væksten på mobiltrafikken, som vi glæder os til at blive en del af, da vores kunder i stigende grad efterspørger innovative formater på netop mobilen, siger Jens Holm, der er CEO og partner i ConceptCPH.
/ritzau/jml