De må jo gøre det godt i mediebureauet IUM, der er en del af MediaBrands-gruppen.
Bilkoncernen Interdan har nemlig i forlængelse af overtagelsen af importen af Citroën og DS i september 2016 gennemført et pris- og kvalitetstjek af sine partnere.
Og på mediebureausiden blev beslutningen, at Interdan fortsætter sit nære samarbejde med IUM.
Interdan koncernen står bag importen af nogle af de bedst sælgende bilmærker i Danmark, bl.a. Peugeot, Citroën, DS og Mitsubishi. Interdan står endvidere bag en række succesfulde leasingkoncepter for samme bilmærker.
– Vi valgte at gå i pitch for at sikre, at vi udnytter vores nye forretningspotentiale med Citroën og DS optimalt – og ligesom for 2 år siden viste IUM sig at være dem, der bedst matcher vores behov og forventninger. Vi ser frem i mod en ny periode med IUM, som vi har været rigtigt godt tilfredse med, siger Marianna Sabotkovska, Marketing Director, Interdan.
Mediabrands’ nordiske CEO Michael Thim er glad for, at et intenst forløb endte med et genvalg og udvidede relationer:
– Det har været et intenst pitch-forløb mod de bedste i branchen, så vi er super-stolte over at have fået genvalg for Peugeot og Mitsubishi samt et udvidet samarbejde for Citroën. Det en fantastisk opgave for en af Danmarks største og dygtigste annoncører, siger CEO Michael Thim.