BT og Jyllands-Posten tester i øjeblikket en opsigtsvækkende samarbejde, der indebærer en kombination af tabloid-avisen og JP København. rygter har omtalt gratisavisen Urban som ogås en del af pakken, men det afviser annoncedirektør Gorm Wesing.
– Det er der ingen konkrete planer om, siger han og forklarer videre om samarbejdet: – Vi er i en testfase over for nogle få annoncører. Jeg ser det først og fremmest som et new business arrangement, og der er da heller ikke aftalt noget om et videre forløb. Det er op til begge parter at arbejder videre med kunderne bagefter, siger Gorm Wesing.
Han vil ikke udelukke, at der kan udvikles nogle mere faste produkter, men nu skal samarbejdet først testes. fin.