Carsten Boye forlader i løbet af denne eller næste uge sin stilling som direktør for reklamebureauet Young & Rubicam. Det sker efter gensidig overenskomst.
– Der sker nogen strukturelle ændringer i gruppen internationalt, der har ført til et ønske om en mere “ren” struktur knap så meget præget af grupper på tværs. I den forbindelse har det været naturligt, at jeg igen overtager ledelsen af bureauet, hvor jeg tidligere sad som gruppe-ansvarlig. Jeg vil stadig være CEO for Y&R Denmark Group, men mit hovedvirke skal ligge på bureauet. Vi har gennem en periode diskuteret, hvordan vi skulle løse dette, men resultatet blev, at Carsten Boye valgte at sige stop. Han har nogle kundeoverleveringer, der skal ordnes, og så holder han op, siger Hans-Henrik Rasmussen. fin