For første gang i Danmark afprøver en virksomhed de nye muligheder for annoncering i den digitale interaktive tv-verden. Coca Cola har nemlig indgået en aftale med Viasat om en særlig kampagne, der skal afvikles på Viasats digitale TV-platform i Sverige og Danmark. Coca Cola vil således fra august gennemføre en kampagne, der udnytter de interaktive muligheder på digitalt tv.
– Det er fremtidens medie, og derfor er vi med for at udforske mulighederne og gøre os nogle erfaringer, siger Nordisk Media Manager Morten Funch Jensen, Coca Cola. cnb