Når man køber ny bolig, så køber man ikke bare mursten og parketgulve – man køber også et nyt kvarter med tilhørende naboer, legekammerater, daginstitutioner og grønne områder – og netop det sætter et nyt digitalt værktøj fra Danbolig nu fokus på.

Det sker med platformen Vores Nabolag, som giver kommende boligkøbere nye muligheder for at gå på opdagelse i deres måske kommende nye boligkvarter – og som en ekstra krølle får boligejere chancen for at bidrage med en personlig fortælling om deres nabolag til interesserede købere. 

Det nye system er baseret på bl.a. data fra data- og analysehuset Geomatic, og Danboligs digitale bureau Magnetix har været hovedsamarbejdspartner på projektet.

Danboligs kommercielle chef, Anne Mette Koch, siger om ideen:

– Nabolaget har altid været vigtigt for køberne, men tidligere har deres mulighed for at vurdere omgivelserne været meget sporadiske og i det hele taget op til køberne selv. Det har vi lavet om på med Vores Nabolag, som ikke bare giver køberne et struktureret overblik, men også en masse personlige anbefalinger fra boligejere.

En digital nål i kortet

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?