Deutche Telekom vil ekspandere fra Danmark. Vi skal benyttes som brohoved for en aggressiv skandinavisk eskpansion inden for IT-services, som er den tyske telegigants nyeste forretningsområde. Telekom har allerede, efter deres overtagelse af aktiemajoriteten i DaimlerChryslers globale IT-aktiviteter opnået fodfæste i Danmark med ca. 100 ansatte. Via yderligere opkøb vil selskabet allerede nu fordoble det antal. Og herfra skal positionen på hele det skandinaviske marked så udbygges.