Emilia van Hauen har med sit oplæg ”Cool at være voksen?” skudt en vigtig debat i gang. Hvorfor bliver man som 40 årig pludselig uattraktiv for job-, ægteskab- og forbrugermarkedet, når det netop er der, man er på sit højeste – en masse erfaringer rigere og flere år til at bruge sine erfaringer i.
Ifølge en engelsk aldersforsker Dominic Abrams, så ser vi os selv som unge indtil vi er omkring 49, mens alderdommen starter når vi bliver 65. De 15 år i midten er alt hvad samfundet kan trække ud af os, som værende stabile individer, voksne, modne og kompetente, siger Emilia van Hauen.
Læs hele artiklen i Markedsføring 12, der udkommer denne uge – og mød Emilia van Hauen torsdag den 22. juni kl. 16.00-17.30 på PH Caféen Halmtorvet 9 A, Kbh. V.
På Cafémødet vil Emilia van Hauen bl.a. fortælle om, hvad er det for nogle egenskaber man har, når man for alvor er blevet voksen? Hvordan man matcher disse egenskaber i kommunikationen til ”de voksne” og hvad der gør den voksne forbruger attraktiv som målgruppe (loyalitet, mange penge, stor forbrugererfaring osv).
Pris og tilmelding: Medlemmer og abonnenter: Gratis – Gæster: kr. 150 + moms. Afmelding senest 22. juni kl. 12.00 til dina@d-m-f.dk ellers opkræves no-show-fee på kr. 150 + moms.