Hvordan får en virksomhed opmærksomhed ved hjælp af digital marketing i 2019?  Det har en af pionererne i den digitale marketingbranche herhjemme, Nicolas Zangenberg, et bud på:

– Nøgleordene er i dag aktualitet, personliggørelse og automatisering, siger han.

Vi møder Nicolas Zangenberg i kontorfællesskabet SoHo i København, hvor han kommer med sit bud på, hvordan man i en tid med stigende reklametræthed hos forbrugerne bør agere online.

– Jeg har været med i 20 år, hvor spillereglerne konstant har forandret sig. I dag er forbrugerne på hele tiden, og deres opmærksomhed er hele tiden blevet en mere værdifuld, men også skrøbelig, vare, siger Nicolas Zangenberg.

Han har bl.a. arbejdet med annoncering og synliggørelse for virksomheder og brands på søgemaskinen Google, i sociale medier som Facebook og via bannerannoncering. Og han har været med, siden de ”nye” marketingdiscipliner opstod.

To afgørende elementer

Selvom den digitale del af marketingbranchen set i det helt store perspektiv stadig er ung, så er det altafgørende, at virksomheder og annoncører også tænker nye tanker i sin tilgang til marketing på dette område.

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?