REMA 1000, der for nylig vippede LEGO af tronen som Danmarks stærkeste brand, er ny hovedpartner for DBU Fodboldskole.

Det oplyser DBU i en pressemeddelelse.

Dermed vil discountbrandet pryde de mange rød-hvide fodboldtrøjer, når den DBU’s mange fodboldskoler afholdes landet over i 2021 og 2022.

– Vi er utroligt glade for og stolte over at byde REMA 1000 velkommen som hovedpartner på DBU Fodboldskolen, siger Kasper Sindt, Chef for Salg og Partnerskaber i DBU, i meddelelsen.

Han fortsætter:

– REMA 1000 har allerede i en årrække været en vigtig partner på DBU Fodboldskolen, men vil nu styrke engagementet og kvaliteten af samarbejdet. De har i høj grad være med til at løfte vores fodboldskole-fortælling, og vi glæder os til at fortsætte det gode arbejde.

Anders Jensen, indkøbs- og marketingdirektør i REMA 1000, ser også frem til det udvidede samarbejde.

– Børn, motion, sundhed og fællesskab er vigtige fokusområder for os i REMA 1000, og derfor er vi meget stolte af samarbejdet med DBU Fodboldskole, som hvert år afholder den største fodboldfest for børn og unge i skolernes sommerferie, siger han i meddelelsen.