39 Ford Transit-varevogne skal have nyt look. Sådan lød opgaven fra Coca-Colas danske repræsentant Dadeko til skiltefirmaet Vangsgaard Reklame
Retningslinierne fra USA er klare og den røde farve ret speciel. Så i stedet for – som i udlandet – at sprøjtemale en hvid varevogn rød, er Vangsgaard Reklame gået i gang med at pakke varevognene ind i folie. For at ramme den helt rigtige røde farve.
– Vi har gjort det samme tidligere med taxaer. Vi har derfor en ekspertise på området og kan løse ekstreme folieopgaver. I det hele taget er Danmark langt foran på det område, siger Rene Rafn Hansen fra Vangsgaard Reklame.
De 39 Coca-Cola-pyntede varevogne skal fungere som salgsvogne og kommer til at køre over hele landet. Det tager to mand en lang arbejdsdag at beklæde en bil. Så der er lagt en del tid og kræfter i introduktionen af Coca-Colas nye logo. Men så kommer de også til at lyse op i gadebilledet.