Hjaltelin Stahl skruer op for jagten på nye forretningsmuligheder i Accenture Interactive familien.

Til formålet har bureauet hentet Jens Bjørn Koustrup Nielsen fra Zupa ind i en ny rolle.

Titlen også ny – Executive Growth Director. Og med den får Jens Bjørn Koustrup Nielsen ifølge en meddelelse fra bureauet, ”fokus på at skabe vækst og realisere potentialer i familieskabet med Accenture Interactive.”

Samtidig træder han ind i bureauets øverste operationelle ledelsesgruppe. Plus at han får det overordnede ansvar for Hjaltelin Stahls Digital og Strategy/Influencer afdeling.

Og Lotte Jakobsen, Managing Director, Hjaltelin Stahl, er begejstret for at kunne byde Jens Bjørn Koustrup Nielsen velkommen: 

– Jens Bjørn får en nøglerolle hos os. Og hans karriere og faglige baggrund matcher i den grad vores behov anno 2021, siger hun i meddelelsen.

”En utrolig tid”

Jens Bjørn Koustrup Nielsen er en erfaren herre i den danske bureauverden. Senest kommer han fra en stilling som Chief Commercial Officer hos Zupa – en rolle han også tidligere har haft hos bureauet 1508.

Jens Bjørn Koustrup Nielsen er ny Executive Growth Director hos Hjaltelin Stahl. Foto. Fra LinkedIn.

Tidligere i karrieren har han været hos Kunde & Co gennem 10 år, de sidste tre som Managing Partner, inden han blev hentet til Magnetix/Isobar som Business Development Director.

Selv mener han, at netop det at have Accenture Interactive i ryggen giver store muligheder:

– Accenture Interactive er en af de få spillere i det nordiske marked, der reelt kan tilbyde en end-to-end løsning. Vi er i en utrolig tid og går en endnu mere spændende fremtid i møde, siger han.

Lotte Jakobsen supplerer:

– Vores opgave i at gå bredere ud i Norden og få klikket vores Accenture Interactive ”søstre og brødre” på, er en kompleks opgave, der kræver stor erfaring og en holistisk tilgang, siger hun og tilføjer:

– Så jeg er virkelig glad for, at Jens Bjørn nu er en del af teamet og vores ledergruppe med nye spændende perspektiver og tanker.