Det digitale full-service bureau Creuna offentliggør i dag en nydeligt regnskab. Selskabet fik en omsætning i 2007 på 258 mio. kr. mod 147 mio. i 2006, end vækst på 76 pct.. På bundlinjen voksede Creuna med 92 pct., – fra 11,4 mio. kr. (2006) til 21,9 mio. (2007.)
– Vi havde et mål om at runde 300 medarbejdere i 2007, og det lykkedes, siger bestyrelsesformand Helge Lundefaret, der konstaterer, at Creuna i dag har 335 medarbejdere, hvilket er en vækst på 79 pct. i forhold til 2006.
– Samtidig er vi lykkedes med at etablere en fælles strategi for hele Skandinavien, som giver os bredde og dybde i vore kompetencer inden for branding og kommunikation, fortsætter Helge Lundefaret.
Han hæfter sig endvidere ved, at Creuna med opkøbet af et af de førende norske kommunikationsbureauer Cobra i 2007 har “kompletteret Creunas ydelsespalette”.
Adm. dir. Thomas Vejlemand, Creuna Danmark, tilføjer:
– Vi har i dag en bred erfaring med at binde kundevendte løsninger på nettet sammen med virksomhedens interne processer og systemer, og vi oplever en stadig større interesse for at udnytte vore kompetencer til at udrulle strategier internationalt.
Creuna har et mål om at runde 500 medarbejdere i 2009.
Læs mere i Markedsføring 10-08, der udkommer tirsdag den 20. maj.
cwl