Tailor Agency er nyt bureau for Fagbevægelsens Hovedorganisation, der i en årrække har entreret med Advice på OK-indsatsen.

Det oplyses i en pressemeddelelse.

Her fremgår det også, at OK-kampagnen siden 2012 har ”været fagbevægelsens fælles oplysnings- og brandingindsats, der synliggør værdierne ved overenskomster, fag og fagforeninger over for målgruppen af de 20 til 40-årige.” 

– Nogle gange er det tid til at prøve noget nyt. Vi vil gerne endnu tættere på medlemmerne og vise, hvorfor det er vigtigt at være medlem af en OK-mærket fagforening, og der tror vi på, at Tailor er den rigtige samarbejdspartner for os, siger Mikkel Mørch, der er konsulent i Fagbevægelsens Hovedorganisation i pressemeddelelsen.

Direktør og stifter af Tailor Agency, Helge Toksvig Bjerre, siger: 

– Målingerne viser, at OK-indsatsen og OK-mærket er rigtig godt etableret hos målgruppen, så vi er meget stolte over, at FH har valgt Tailor som bureau. Samtidig tror vi på, at der er et uforløst potentiale i fortællingen om fagforeninger, som vi skal udnytte. Ikke mindst i en tid, hvor coronaen har vist mange danskere værdien af en overenskomstbærende fagforening.

Ifølge meddelelsen overtog Tailor Agency kampagnen ved årsskiftet, der foreløbig løber frem til udgangen af 2022. 

I alt står 64 medlemsorganisationer bag det fælles OK-mærke “som kvalitetsstempel for fagforeninger med overenskomst.”