Framfab har ikke kun gennem de senere år taget godt for sig af priserne ved reklamefestivalen i Cannes, hvor bureauet flere gange har fået den overordnede Grand Prix i Cyber Lions for arbejde for Nike. Bureauet har også udviklet sig til en god forretning.
I 2005 steg omsætningen fra 71,6 mio. til 81,1 mio. kr., mens bundlinjen udviklede sig endnu mere positivt. Resultat før skat steg fra 11,9 til 17,9 mio. kr. Antallet af medarbejdere er steget fra 72 til 81.
For ejerne, der først og fremmest består af Framfab AB i sverige bliver det et rigtig godt år. Det foreslås, at udbyttet sættes til 20 mio. kr. – en firedobling.
I beretningen opgøres årsagerne til det gode resultat til, at det er lykkedes at fastholde eksisterende kunder samtidig med, at der er kommet 12 nye til. Desuden er kapaciteten blevet tilpasset. Resultatet betegnes således som ”særdeles tilfredsstillende”. fin