Danskerne har øget deres forbrug af fisk, og det er reklamekampagnen med Minna og Gunnar, der har æren. Det fremgik på fiskehandlernes årsdmøde i Hirtshals i går. Vi spiser omkring otte kilo fersk fisk omåret, og det er en fremgang på to kilo siden begyndelsen af 90’erne.