Den amerikanske analyse- og researchvirksomhed Gartner Inc har udnævnt det digitale bureau Isobar som en ud af 22 såkaldte ”Leaders” i 2017-udgaven af “Magic Quadrant for Global Digital Marketing Agencies”.
Isobar repræsenteres i Danmark af det stærke digitale bureau Magnetix, der sidste år blev en del af Dentsu Aegis Network, og som i dag formelt bærer navnet Magnetix linked by Isobar.
Og her glæder Martin Bochineck, CEO, Isobar Nordics, sig over den internationale ære:
– Da Magnetix indtrådte i Isobar var en af de væsentligste parametre Isobars store styrke internationalt, siger han og tilføjer:
– Gartners vurdering cementerer, hvad vi allerede vidste, men gør os stadig meget stolte. Med knap 6.000 kollegaer på verdensplan hører vi til i toppen og det giver en fantastisk rygvind med de mange kompetencer fordelt på 48 markeder.
I Gartners rapport er 22 digitale bureauer evalueret på baggrund af handlekraft og samlet vision, og også Isobars globale CEO, Jean Lin, er stolt af anerkendelsen:
– De seneste tre år har vi set industrien udvikle sig og blive stadig mere konkurrencedygtig, så derfor er vi taknemmelige og ydmyge over denne anerkendelse, siger han og tilføjer:
– Vores evne til at levere alle aspekter af en digital løsning – fra strategi til oplevelse og udvikling – har altid gjort os til noget særligt for vores kunder, og det vil det blive ved med, når vi fortsat leder efter nye, innovative løsninger på komplekse digitale udfordringer.
Blandt Gartners øvrige ”Leaders” finder man i år AKQA, SapientRazorfish, R/GA, DigitasLBi og IBM iX.
Du kan nærstudere årets udgave af ”Magic Quadrant for Global Digital Marketing Agencies” her.