For at være rustet til fremtidens udfordringer går 18 grafiske virksomheder nu sammen og får fælles navn og logo. Det sker i kædesamarbejdet PrinfoDenmark.
De første trin i kædesamarbejdet fandt sted i 1996. Kædekonceptet bliver nu strammet op, og stordriftsfordele på områder som indkøb, IT, markedsføring og efteruddannelse samt udnyttelse af virksomhedernes produktionsudstyr bliver sat mere i system.
De 18 virksomheder får fælles fornavn og reklamelook på bilerne. En af aktørerne Djurs Gruppen bliver f.eks. til PrinfoDjurs.
Målet er at fordoble omsætningen inden for de næste 5 år. PrinfoDenmark omsætter for ca. 700 millioner kroner, beskæftiger 630 medarbejdere og har i alt 20.000 kunder. Prinfo-kæden er tilsvarende repræsenteret i Norge og Sverige. I fællesskab ejer Prinfo i de tre skandinaviske lande it-virksomheden DesignStore AB, der tilbyder webportal-værktøjer til Prinfo-kunder.