Det har vist sig at være et særdeles givtigt initiativ, Grey København tog, da bureauet sidste år gik til arbejdstøjs-producenten med en ide til en outdoor-kampagne.
Kampagnen er nu gennemført, har vundet en Eurobest og i tilgift har Grey vundet hele budgettet for Kansas.
– De ramte os lige i øjet med deres forslag. Vi gik netop med overvejelser om en ungdomskampagne, siger marketingchef Torben Stig Pedersen.
Han er relativt ny på pladsen og derfor besluttede han sig i slutningen af sidste år til at “sondere terrænnet“ i bureau-verdenen. Grey København kom med i gruppen af fire bureauer, som blev evalueret udover det eksisterende bureau, Nørgaard Mikkelsen. Og det gav altså jackpot for Grey.
Der er dog ikke tale om et større strategi-skift for Kansas.
– Vi har gennemført en større markedsanalyse fornylig, som kommer til at ligge til grund for den fremtidige markedsføring. Men grundlæggende er budskabet det samme – annoncerne for blot en andens til, siger Torben Stig Pedersen.
catwalk.jpeg1
#Greys outdoor-kampagne for Kansas har været givtig. En Eurobest og en ny kunde.