I går eftermiddag sendte ”Andeby Politi” en efterlysning på Bjørne-Banden ud til alle politmestre i landet.
Bjørne-Banden har begået et røveri mod Joakim von Ands pengetank, og de er stukket af med samtlige fantasillioner. Joakim von And er rasende og har udlovet en dusør på 25.000 kr., der senere i kampagneforløbet vil blive forhøjet til et endnu ukendt beløb.
Halbye & Kaag står bag kampagnen, der i første fase havde Anders And som hovedperson på stilladser og outdoor overalt i de større byer.
I anden fase indgår bladet Anders And & Co. som en vigtig del i jagten på Bjørne-Banden. Her kan man finde kort, hints mv. ligesom Politikens lysavis er taget i brug.
pia