Den danske reklamedirektør, Jens Olesen, som har slået sig ned i Brasilien, investerer ifølge Børsen op til to mio. USD af egen lomme på at reklamerer for København. Kampagnen optræder både på tv, i aviser og på plakater. Jens Olesen siger, at målet er, at femdoble antallet af besøgende fra Brasilien. fin