Grey Århus samler sine funktioner i nye lokaler i det centrale Århus. Samtidig og etableres der nye, ligesom flere funktioner styrkes i fremtiden.
– Kommunikation er mere end “bare“ at kunne tilbyde kunderne strategisk rådgivning og skabe kommunikation i form af strategiudvikling, PR-rådgivning, reklame, direct marketing, internetløsninger med videre. Nøgleord i fremtiden bliver integration og koordinering, så kunden kan være sikker på, at alle tiltag trækker i samme retning, fortæller administrerende direktør Jens Hagbard Grey Århus A/S om baggrunden for flytningen.
– Ofte skal kunder bruge unødige ressource på at sikre sig, at alle tangenter i virksomhedens kommunikation nu også spiller den samme melodi. Og vi har gennem de seneste år i stadig større grad mærket efterspørgsel fra kunderne efter denne samordning.
– På den anden side vil der altid være kunder, som kun ønsker at købe fra en af hylderne i butikken, og derfor er vi organiseret til også at kunne imødekomme det, tilføjer han.
I sit nye domicil bor Grey Århus sammen med GCI Mannov, som er blandt Danmarks største PR-bureauer.
Ud over dette samarbejde har Grey for nyligt udvidet sin direct marketing funktion.
Huset i Studsgade omfatter Grey Århus, Grey Direct & Interactive, ProDuction Pre-press samt det uafhængige, men Grey-ejede reklamebureau Promotion. Hertil kommer det nyetablerede GCI Mannov Århus. Kommunikationshuset rummer mere end 60 medarbejdere.