Krifa tager nu flere værtøjer fra den digitale kasse i brug.

Det sker, mens Krifa står midt i en transformation fra A-kasse og fagforening til en såkaldt arbejdslivsbevægelse.

Og for at sikre en tilstedeværelse, der bedre matcher nuværende og potentielle medlemmers medieadfærd, har den kristelige fagbevægelse ansat en ny marketingchef.

Han hedder Thomas Eskildsen og kommer fra en stilling som direktør for OMD i Aarhus.

Thomas Eskildsen får ansvaret for den markedsmæssige transformation, og han får som marketingchef ansvar for et team bestående af 10 medarbejdere.

Om skiftet fra den ene side til den anden side af bordet, fortæller Thomas Eskildsen, at han glæder sig til at komme tættere på en forretning, som han i forvejen kender fra OMD, der er Krifas mediebureau.

– Jeg har altid været fascineret af virksomheder, der tør tænke langsigtet. Det gør Krifa, som gennem de senere år har arbejdet målrettet på at flytte sin markedsposition fra traditionel fagforening og A-kasse til en arbejdslivsbevægelse, siger Thomas Eskildsen.

Han tilføjer:

– At opbygge en stærk kampagne omfatter i dag mange kanaler med forskellig instrumentalitet, hvilket stiller store krav til både mediestrategisk og kreativ eksekvering. Her vil jeg bringe mine erfaringer, der spænder fra digital specialist til mediestrateg i spil, og sammen med teamet bidrage til, at Krifa i fremtiden får endnu mere effekt og fuld valuta af marketingindsatsen.

" Jeg har altid været fascineret af virksomheder, der tør tænke langsigtet. Det gør Krifa.
Thomas Eskildsen, marketingchef, Krifa

Krifas kommunikationschef, Thomas Bank Møller, beskriver Thomas Eskildsen som en stærk digital profil.

– Der er ingen tvivl om, at vores vækst i højere grad skal komme fra digitale kanaler, og der er vi overbevist om, at Thomas kommer til at gøre en stor forskel. Med hans baggrund har han alle forudsætninger for at tænke alle kanaler sammen, og har styr på hele brugerrejsen fra indledende dialog til sign-up af nye medlemmer, hvilket er altafgørende for vækst af medlemmer, siger Thomas Bank Møller.