Lyngby Storcenter er med sine 120 butikker og placering i et af de nordsjællandske smørhuller et af Danmarks største og mest attraktive shopping centre.
Med investeringen i en ny stor food court, en række nye butikskoncepter og en større udbygning undervejs har Lyngby Storcenter haft lyst til at ryste posen i forhold til sit bureausamarbejde.
Og med retailere som STARK, Meny, BR, Sportmaster og Rosengårdcentret på kundelisten var Marketsquare oplagt at invitere med til at give et bud på fremtidens løsninger, ligesom bureuets erfaring med at udvikle content til digitale platforme og drive SoMe-kanaler vejede tungt i Lyngby Storcenters overvejelser.
– Som de fleste er helt på det rene med, gennemlever den fysiske detailhandel i øjeblikket nogle af de mest dramatiske forandringer i mange år. Ingen shopper af nød, stort set alt kan fås på nettet, og kunderne er blevet vænnet til, at alle priser er til forhandling, siger Torben Schwabe, adm. direktør Lyngby Storcenter.
Kunderne skal Lyngby Storcenter til at lyst
Han fortsætter:
– Som shopping center er vi nødt til at kunne tilbyde dét unikke sortiment og de særlige oplevelser, der gør, at kunderne vælger os til af lyst. Marketsquare viste med sit oplæg, at de kan håndtere både detailhandlens strategiske udfordringer og den nære dagligdag samt præmisserne for at rigtig meget kommunikation flytter over på nye kanaler.
– Vi er sikre på, at vi sammen med Marketsquare kommer i endnu tættere dialog med vores kunder og får alt det, Lyngby Storcenter har at byde på af sociale og kommercielle kompetencer, ud over rampen. Kgs. Lyngby er klart en af fremtidens vinderbyer, og det agter vi fortsat at bidrage aktivt til.
Glæden var naturligvis stor på ”den anden side af bordet”.
– Vi er stolte og glade over at få lov at arbejde med Lyngby Storcenter. Detailhandel er en del af vores DNA hos Marketsquare, og hvad mere kan man så forlange end at få lov at være med til at markedsføre 120 butikker under én paraply.
– Vi glæder os meget til et samarbejde, hvor vi får mulighed for at bringe alt fra vores design-, film- og kampagneerfaring til Social Media kompetencer i spil, supplerer Camilla Flindt Hjælmhof, kontaktdirektør på Marketsquare.