Kenneth Damgaard stopper som marketingchef i Royal Unibrew. Det skriver han i et opslag på LinkedIn.

Kenneth Damgaard har været marketingchef hos bryggerikoncernen siden januar 2020, hvor han blandt andet har været med bag det prisvindende kampagnekoncept Verdens Største Virtuelle Ølsmagning, der under corona samlede bryggeribranchen.

“Min fantastiske rejse sammen med verdens bedste marketing-team og Royal Unibrew er kommet til en ende, og tiden er moden til at prøve noget nyt,” skriver Kenneth Damgaard på LinkedIn.

“De seneste tre år har på alle tænkelige måder været en livsdefinerende oplevelse. Jeg har været privilegeret og har arbejdet sammen med vanvittig dygtige, passionerede og engagerede kolleger og samarbejdspartnere. Alle har beriget mit professionelle liv mere, end de sikkert aner. Vi har sammen på rigtig mange fronter flyttet vores stærke brands til nye højder – på modig, kreativ og dedikeret vis. Tak for dansen!” skriver han videre.

Kenneth Damgaard skriver ikke, hvad karrieren bringer som næste skridt efter tiden hos Royal Unibrew.