I forbindelse med Sydbanks sponsorat af pokalturneringen i fodbold har banken fået produceret en serie, der har fundet vej til streamingtjenesten Viaplay, som NENT står bag, ligesom der vises klip fra serien på direkte TV i forbindelse med fodboldkampe.  

Det er reklamebureauet Robert/Boisen & Like-minded, der sammen med Drive Studios har udviklet og produceret serien.

Victor Petri, der er Partner & Head of Activation hos Robert/Boisen & Like-minded, forklarer i en pressemeddelelse, at Sydbanks formål med pokal-sponsoratet “er at sætte fokus på alle ildsjælene i de små klubber.”

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?