En stribe mejerier og organisationer er gået sammen om at slå et slag for økologiske produkter. Under temaet “det’ økologik” bruger man 5 millioner kroner på visningen af tre tv-spot, der begynder til september, samt foldere i supermarkeder og information på www.okologik.dk.
Bureau på opgaven har været D’Arcy, som vandt budgettet i konkurrence med to andre bureauer. Opdraggiver på den generiske kampagne er en arbejdsgruppe med repræsentanter fra Naturmælk, Thise Mejeri,, Arla Foods, Øllingegaard, Tholstrup, Økomælk, Foreningen af Økologisk og Biodynamiske Mælkeproducenter, Økologisk Landscenter samt Mejeriforeningen. fin