Fra og med 6. februar lancerer Danmarks Radio et nyt mediemagasin på P1. Det hedder “Mennesker og medier” og vil hver tirsdag klokken 20.00 sætte den danske mediebruger i centrum og slå hårdt ned, når der manipuleres og misinformeres. Som Lasse Jensen skriver i EMIL: – Vi medvirker gerne til at nedtone det overdrevent dramatiske i moderne journalistiks dramaturgi, men lover til genglæd hårdt at fokusere på den udvikling som oftere og oftere får politikere til at træffe vigtige beslutninger på grundlag af mediernes enkeltsager.