Den profilerede FCK-spiller Nicklas Bendtner, der igennem sin karriere har været centrum for en række skandalesager, er hovedperson i en ny TV-kampagne for Opel, som går i luften mandag.

Det oplyser Kunde & Co, der er bureauet bag kampagnen, i en pressemeddelelse. 

I kampagnen får Nicklas Bendtner ikke lov til at købe en Opel, da forhandleren ikke synes, at han er fornuftig nok. Opel slår sig nemlig op på, at producere ”tyske kvalitetsbiler til fornuftige priser.”

Det oplyses, at baggrunden for Bendtners optræden er, at ”fornuft er ikke særlig sexet. Især ikke, når det kommer til biler. Men ikke desto mindre passer ordet godt til Opel. Så hvordan gør man noget fornuftigt interessant?” 

Det var denne udfordring, som Kunde & Co blev stillet af Opel, og løsningen endte altså med en hovedperson med et af de mest ufornuftige ry, der prøver at spille sig fri af fortiden for at vise, at han er blevet fornuftig.

Nicklas Bendtner har været hovedperson i flere skandalesager. Blandt andet har han fået en dom for spritkørsel.  

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?