Efter at Noa Noa i slutningen af sidste år blev overtaget fra kapitalfonden Axcel, har fokus været på en genrejsning af det danske tøjmærke og ikke mindst brandet.

En ny brandplatform er udviklet på tværs af virksomhedens stakeholders, og som et vigtigt element i kommunikation af denne introducer Noa Noa i denne uge sin allerførste reklamefilm i biograferne.   

– Efter flere års søgen har det været vigtigt for os, at finde tilbage til kernen af det bohemiske univers, som er så fundamental en del af Noa Noas DNA, siger Henrik Aaen, som har stået i spidsen for Noa Noa siden 2013.

– Herfra har vi så arbejdet med at lægge nye lag på vores brand, så det fremover i højere grad også vil være relevant for den yngre halvdel af vores målgruppe, fortsætter Noa Noa CEO’en. 

Noa Noas nye film kører i biografer fra uge 42 og resten af året ud, og filmen er en bærende del af kommunikationen af det nye univers, som på mange måder er det første visuelle resultat af den turn-around proces som virksomheden gennemlever.   

– Hvis man kortfattet skal fortælle vores rejse, så kan man sige, at Noa Noa er flyttet fra sommerhusmiljøet og stranden til baggården i byen, uddyber Anne Marx, marketingchef hos Noa Noa.

– I vores kommunikation vil man se mindre til Noa Noa med muslingeskaller i vandkanten og mere til Noa Noa som en del af det bohemiske storbysmiljø. Vi har optaget filmen i København og ønsker at give brandet mere puls og gøre det nærværende. 

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?