Når alderdommen sniger sig ind på en, så kan knoglerne godt have svært ved at følge med.
Det kan skyldes, at man ikke får nok kalk til daglig via den daglige kost, så knoglerne afkalkes og bliver svage.
Derfor har Orkla Health, der sælger kalktilskud, i samarbejde med reklamebureauet Cool Gray sat gang i en mobil kampagne, der i bogstavelig forstand kommer landet rundt.
Sammen sender de nemlig en ”Knoglebus” landet rundt over 10 uger med en scanner om bord, som kan give et svar på kalkstatus i knoglerne.
Det er i øvrigt gratis, men kræver en henvisning fra egen læge.
På tværs af kanaler
Dennis Herlev Vældegaard fra Cool Gray, som er projektleder på kampagnen, er glad for den opbakning, der allerede har været omkring initiativet.
– Efter at have kørt TVC i bare fire dage, var halvdelen af scanningstiderne allerede booket. Det er meget positivt at opleve successen på noget man har arbejdet længe på, helt fra det strategiske og ned til det taktiske med eksekvering på tværs af kanaler og touch points, siger han.
-Det er fordelen ved at være en del af et komplekst kommunikationshus som Cool Gray, der både huser bureau og produktion under samme tag, slutter Dennis Herlev Vældegaard.
Du kan teste dig selv på det tilhørende kampagnesite, eller klikke dig ind på knoglebussens “køreplan” og se hvornår den kommer til en by i nærheden af dig.