Geelmuyden Kiese udvider partnerkredsen med kreativ direktør Hanne Schmidt.

Det oplyser bureauet i en pressemeddelelse.

Hanne Schmidt startede i Geelmuyden Kiese for to et halvt år siden, og har mange års erfaring med sig som kreativ direktør fra flere kendte bureauer, herunder Wibroe, Duckert & Partners, Bocca og det tidligere Propaganda-McCann.

Og Karne Lykkebo, Managing Partner, Geelmuyden Kiese, glæder sig over, at Hanne Schmidt nu bliver partner:

– Hanne er samfundskommunikationens grand old woman. Hun har den sjældne og fordelagtige egenskab, at hun er i besiddelse af en både kreativ og politisk forståelse. Det gør hende i stand til at ramme plet på kampagner, som skaber reelle forandringer i samfundet og hos modtageren, siger hun.

“Står utrolig stærkt”

Hanne Schmidt har gennem årene stået bag adskillige landsdækkende kampagner – blandt andet for Arbejdstilsynet, Folkekirken og Byggeriets Uddannelser.

Hertil kommer, at hun har modtaget flere priser for sit arbejde – herunder fra Creative Circle Award. 

Og selv havde hun med egne ord ”ikke svært ved at takke ja”:

– Geelmuyden Kiese står utrolig stærkt som bureau med flere specialiserede kompetencer, der tilsammen giver en bundsolid enhed, siger hun i meddelelsen og tilføjer:

– Jeg glæder mig til at være med til at påvirke den fremtidige retning sammen med mine partnerkollegaer i Danmark, Sverige og Norge. 

De fire danske GK-partnere er Christian Grønning, Karne Lykkebo, Mikkel Salgaard Bendtsen og Hanne Schmidt.