Geelmuyden Kiese udvider partnerkredsen med kreativ direktør Hanne Schmidt.
Det oplyser bureauet i en pressemeddelelse.
Hanne Schmidt startede i Geelmuyden Kiese for to et halvt år siden, og har mange års erfaring med sig som kreativ direktør fra flere kendte bureauer, herunder Wibroe, Duckert & Partners, Bocca og det tidligere Propaganda-McCann.
Og Karne Lykkebo, Managing Partner, Geelmuyden Kiese, glæder sig over, at Hanne Schmidt nu bliver partner:
– Hanne er samfundskommunikationens grand old woman. Hun har den sjældne og fordelagtige egenskab, at hun er i besiddelse af en både kreativ og politisk forståelse. Det gør hende i stand til at ramme plet på kampagner, som skaber reelle forandringer i samfundet og hos modtageren, siger hun.
“Står utrolig stærkt”
Hanne Schmidt har gennem årene stået bag adskillige landsdækkende kampagner – blandt andet for Arbejdstilsynet, Folkekirken og Byggeriets Uddannelser.
Hertil kommer, at hun har modtaget flere priser for sit arbejde – herunder fra Creative Circle Award.
Og selv havde hun med egne ord ”ikke svært ved at takke ja”:
– Geelmuyden Kiese står utrolig stærkt som bureau med flere specialiserede kompetencer, der tilsammen giver en bundsolid enhed, siger hun i meddelelsen og tilføjer:
– Jeg glæder mig til at være med til at påvirke den fremtidige retning sammen med mine partnerkollegaer i Danmark, Sverige og Norge.
De fire danske GK-partnere er Christian Grønning, Karne Lykkebo, Mikkel Salgaard Bendtsen og Hanne Schmidt.