Dagbladet Politiken fortæller i dag, at Divisionsforeningen meget snart kan præsentere en ny sponsor for Superligaen som afløser for Faxe, der ikke ønskede at fortsætte kontrakten i sommer. Ifølge avisen får Divisionsforeningen 17 millioner pr. sæson, hvilket er en fordobling i forhold til tidligere. Navnet er dog fortsat ukendt, men i fodboldkredse gættes der på Unibank/Nordea. Carlsberg er ude.
– Spørgsmålet om en sponsor er irealiteten ved at være reduceret til et timing-spørgsmål, siger Divisionsforeningens direktør, Claus Rode Jensen til avisen. fin