Master of Mobile Internet Communication. Sådan lyder navnet på en ny uddannelse til dataloger, ingeniører og andre med en IT-uddannelsesmæssig baggrund. Den er etableret i et samarbejde mellem Ericsson, Nokia og Siemens på den ene side og DTU, Aalborg Universitet, Ingeniørforeningen, ITEK og Dansk Industri på den anden. Uddannelsen bliver udbudt på Danmarks Tekniske Universitet og Aalborg Universitet fra og med september i år.