”Støt Brysterne”-kampagnen fra Kræftens Bekæmpelse kører for niende år i træk, og den er stadig i fuld vigør.

I fjor gjorde eksempelvis envision sig bemærket herhjemme – og i udlandet – med en ”Støt Brysterne”-indpakning af boller fra Kohberg.

Og der er næppe tvivl om, at kampagnen har været med til at gøre brystkræft til en sag, som ligger rigtig mange på sinde.

Hos reklamebureauet Nectar i København går de rundt og glæder sig over at have lavet årets design til ”Støt Brysterne”-kampagnen

– Vi er glade og stolte over at kunne bidrage til kampagnen med vores kompetencer. I 2011 designede vi løbe t-shirt til ”Støt Brysterne”, og i år har vi designet kampagnematerialet, som bliver brugt i Netto, i Jysk og på Viking gummistøvler. Vi håber rigtig mange vil købe produkterne og dermed bakke op om kampagnen, siger art director og partner i Nectar Lykke Pasbøl.