Det østjyske energiselskab AURA, der omsætter for godt to milliarder kroner om året, har valgt Creuna som nyt digitalt bureau.
Det fremgår af en pressemeddelelse.
Valget af nyt digitalt bureau kom i kølvandet af et såkaldt ekspert-review af energiselskabets website gennemført af Creuna.
Det afslørede, at ”der var et stykke vej op til toppen af Customer Experience-poppen, men vigtigere endnu affødte det en mere fundamental diskussion om arbejdet med kundeoplevelser”, lyder det i meddelelsen.
Valget af Creuna forklarer AURA i pressemeddelelsen også med bureauets bredde og ønsket om at det digitale ”skal blive en samlende katalysator for hele AURA’s forretningsmodel”, der er ganske bred og omfatter salg af el og energi, internet, tv og telefoni samt et el-delebil-koncept og salg af ladestandere til el-biler.
De første projekter i det nye samarbejde er skudt i gang, og senere følger blandt andet udviklingen af et nyt selvbetjeningsunivers, en større marketing automation-satsning samt udvikling af nye data-drevne services.