Buzzanova er et nydannet reklamebureau, der har som formål at videreudvikle viral marketing, så der rigtigt bliver noget at tale om for forbrugerne. Det søger de at leve op til ved at teste grænser i deres første tiltag. I filmen ”Oliver og geden” har de lokket fotomodellen Oliver Bjerrehuus med i et stunt, hvor han tilsyneladende ender med at blive pulet af en ged efter en meget våd nat.
Partner, Karim Stoumann, siger:
– Det skal være mere interessant for forbrugeren at modtage reklamebudskabet. Branchen har længe trængt til nye iltapparater og fornyelse, og viral marketing er vejen frem.
Buzzanova består af fire partnere: Karim Stoumann bureauproducer fra Young & Rubicam, Thomas Lindvig, projektansvarlig Oestrogen.dk, Jeppe Lau Hansen, cand.dat og Aske Nonboe, cand.it. Buzzanova vil fremover specialisere sig i virale kampagne; fra udvikling og produktion, til lancering og tracking af film, jokes, webgames, microsites etc. MSOL
Se Oliver Bjerrehuus og ged på: www.oliveroggeden.dk.