For andet år i træk kan Danmark hente en Media Lion med hjem fra Cannes. Sidste år var det Mediacom. I år er det OMD, de rkan juble.
Efter gårsdagens skuffelse i Press&Poster og sensation i Cyber, er humøret igen højt i den danske lejr. OMD kan som det eneste land fra Skandinavien hente en løve for sin mediastrategi “Get inside the music” i forbindelse med Sony Audio CD.
Slovenien er det eneste andet land fra Europa, der modtager en af de 16 uddelte Media Lion. Seks af løverne går til bureauer fra Latin Amerika, mens Grand Prix’en går til bureauerne Crispin Porter og Bogusky fra USA. jür