Mobiltelefon-selskabet Orange har besluttet at droppe tilskuddet til mobiltelefoner, som derfor kommer til at stige med ca. 300 kr. Tilskuddet bortfalder d. 5. november – altså lige op til julesalget.
– I dag har så mange danskere en mobiltelefon, at vi i stedet vil bruge penge på vores eksisterende kunder, siger privatkundechef Stig Weilborg til Berlingske Tidende.
Han erkender dog samtidig, at hvis ikke de andre følger med, og Orange derfor kommer til at tabe betydelige markedsandele, så kan det blive nødvendigt at revurdere beslutningen. fin