Det skandinaviske flyselskab SAS er i luften med den ottende kampagne i brandinguniverset ”We Are Travelers”, og danske & Co. er igen leadbureauet bag indsatsen.

I den nye kampagne stiller SAS spørgsmålet: ”What is Truly Scandinavian?”, og flyselskabet kommer selv med svaret.

Svaret er, at alt er en kopi. Lige fra svenske kötbullar til det wienerbrød, der i store dele af verden er kendt som danish. Man kan takke rejselystne skandinaver for at have bragt disse i dag meget skandinaviske retter med sig hjem fra udlandet, lyder det i kampagnens film.

– Hos SAS er vi stolte af vores skandinaviske arv, og også af den rolle rejsende spiller i skabelsen af morgendagens Skandinavien, lyder det fra Martin Adonis, Integrated Marketing Manager, SAS, i en pressemeddelelse.

Heri slår han også fast, at ”hvis vi ikke var nysgerrige efter andre dele af verden, så ville Skandinavien ganske enkelt ikke se ud, som det gør i dag”.

Lignende toner lyder der fra Lea Flodgaard, Art Director, & Co., som med kampagnen ”vil minde skandinaverne om vigtigheden af at rejse og dermed give os selv og vores region nye input”.

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?