Postmand Per har 20 års jubilæum, det fejres – og bruges nu i en kampagne på alle landets posthuse, hvor poderne skal lokkes til at sende et postkort
– Der skal sættes ind nu, hvis de små skal lære at sende breve og postkort, i stedet for at benytte den lette løsning med e-mails, fortæller teamleder Jimmi Andersen fra T/N/J 4 Kids (en børne-specialiseret underdeling til T/N/J Communication).
Kampagnen går i luften i løbet af uge 39 og fortsætter til og med uge 42. Kampagnen består af en masse instore-aktiviteter, bl.a. det, det hele går ud på, nemlig et dobbelt postkort, hvor den ene del kan farvelægges og fx sendes til moster Anne. Den anden del skal ligeledes farvelægges og afleveres i en Postmand Per postkasse på posthuset – hvor de små efterfølgende er med i en konkurrence. pia