Ingenting kommer helt af sig selv. Sådan lyder konceptet bag en række reklamefilm fra norske Kondomeriet, der gennem 20 år har solgt sexlegetøj.
Det er så vidt vides første gang, at sexlegetøj er blevet et så stuerent samleobjekt, at der reklameres for det på tv – vel at mærke før midnat.
– Vi mener, at tiden er moden til et uanmeldt besøg hjemme i de norske stuer. Med humor og glimt i øjet vil vi gerne bidrage til at vække folks lyster, og som pioneren mener vi, at det var på tide at gøre det på tv, siger markedschef Marius Andersen fra Kondomeriet. Det skriver kreativtforum.no.
Reklamerne er udviklet i samarbejde med reklamebureauet BåL og produktionsselskabet Dallas film.
Fra BåL lyder det, at Kondomeriet var en sjov kunde, hvor den kreative udfordring har ligget i ikke at blive for lummer.
Intet kommer af ingenting. – undtagen lommeuld, sagde Storm P.

Døm selv.
sm