Sportmaster er ny officiel kommerciel partner med DBU. Sportskæden gør dermed Adidas og Carlsberg selskab.
Partnerskabet med Sportmaster er en naturlig forlængelse af DBU´s fanstrategi, lyder det i en pressemeddelelse.
Det udmønter sig blandt andet i en fælles relancering af DBU’s websatsning, der tilbyder et bredere merchandise sortiment udviklet med input fra de danske fans.
– Vi har haft en rigtig god og udviklende dialog, og det er meget interessant for os at blive en del af Sportmaster ambitioner om at udvikle fodboldkategorien yderligere – både i butikkerne og online, lyder det bl.a. fra adm. direktør for DBU A/S Katja Moesgaard.
Oplagt partnerskab
Sportmaster ser også frem til samarbejdet.
– Valget af DBU var oplagt. Vi ved, at vores kunder er vilde med fodbold, og derfor giver det rigtig god mening, at partnerskabet er koncentreret omkring både bredde- og landsholdsfodbold. DBU er inde i en spændende udvikling, og vi vil gerne være en del af den rejse, lyder det fra Jens Høgsted, adm. direktør i Sport Danmark A/S, der ejer Sportmaster, i presseskrivet.
Partnerskabet løber til og med 2016.
Du kan læse meget mere om samarbejdet her.