Sportmaster er ny officiel kommerciel partner med DBU. Sportskæden gør dermed Adidas og Carlsberg selskab.

Partnerskabet med Sportmaster er en naturlig forlængelse af DBU´s fanstrategi, lyder det i en pressemeddelelse.

Det udmønter sig blandt andet i en fælles relancering af DBU’s websatsning, der tilbyder et bredere merchandise sortiment udviklet med input fra de danske fans.

Vi har haft en rigtig god og udviklende dialog, og det er meget interessant for os at blive en del af Sportmaster ambitioner om at udvikle fodboldkategorien yderligere – både i butikkerne og online, lyder det bl.a. fra adm. direktør for DBU A/S Katja Moesgaard.

Oplagt partnerskab

Sportmaster ser også frem til samarbejdet.

– Valget af DBU var oplagt. Vi ved, at vores kunder er vilde med fodbold, og derfor giver det rigtig god mening, at partnerskabet er koncentreret omkring både bredde- og landsholdsfodbold. DBU er inde i en spændende udvikling, og vi vil gerne være en del af den rejse, lyder det fra Jens Høgsted, adm. direktør i Sport Danmark A/S, der ejer Sportmaster, i presseskrivet.

Partnerskabet løber til og med 2016. 

Du kan læse meget mere om samarbejdet her.