Bestyrelsen på Århus Stiftstidende A/S har på sit seneste møde besluttet at lukke ugeavisen i Silkeborg OnsdagsAvisen Midtjylland. De ni medarbejdere på avisen bliver afskediget. Avisen blev lanceret for to år siden og nåede at udkomme i 110 udgaver i et oplag på 48.000 eksemplarer. Jyllands-Posten 26.01.01