På grund af for hård konkurrence på discountmarkedet har købmand Hans F. Aagaard, der ejer Suma og Gobi, valgt at sælge sine 27 Suma-discountbutikker til Dansk Supermarked. De skal omdannes til Netto-butikker, og dermed når kæden op på i alt 319 danske butikker, skriver Berlingske Tidende. Salget af Suma-butikkerne sker efter, at de kun har været et år i hænderne på Hans F. Aagaard, men han mener, at markedet kræver store investeringer, som kun de kapitalstærke kan klare. Dansk Supermarked har i flere år været interesseret i Suma, og de er også interesseret i Gobi – men den vil Aagaard dog ikke af med.